Τηλέφωνα Παραγγελιών

 211.1.800.800

 801.500.8888

Επιστροφές Προϊόντων

Επιστροφές Προϊόντων

Σε όλες τις περιπτώσεις, στις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα της E-GATE πουλήθηκαν
λανθασμένα προϊόντα ή προϊόντα κακής και ελαττωματικής ποιότητας (λάθος στην λήψη της
παραγγελίας, στην τιμολόγηση, στην αποστολή, κατεστραμμένα κατά την μεταφορά, με κακή
συσκευασία κ.λ.π.) και
σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες υπήρξε πρόβλημα/πραγματικό ελάττωμα
στο προϊόν (λειτουργίας ή ποιότητας) το οποίο καλύπτει η εγγύηση του προϊόντος και εφόσον η
εγγύηση έχει δοθεί από την E-GATE. Δεν εμπίπτουν στην παρούσα διάταξη προϊόντα που καλύπτονται
από εγγυήσεις τρίτων όπως από τον κατασκευαστή του προϊόντος ή τον αντιπρόσωπο του.

Στην περίπτωση που το προϊόν είναι διαφορετικό από αυτό που παραγγείλατε, μπορείτε να το
επιστρέψετε εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του χωρίς χρέωση
μεταφορικών. 
 
Σε περίπτωση που επιθυμείτε να υπαναχωρήσετε της εξ αποστάσεως αγοράς των αγαθών, αυτό θα πρέπει
να γίνει εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή των αγαθών. Τα αγαθά θα πρέπει να
επιστραφούν στο φυσικό μας κατάστημα Δημ. Ράλλη 37 & Μαραθωνοδρόμου, 15124, Μαρούσι χωρίς
αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα συμπλήρωσης
της φόρμας επιστροφής που διατίθεται παρακάτω. Η προθεσμία τηρείται εάν ο καταναλωτής στείλει πίσω
τα αγαθά πριν από την εκπνοή της προθεσμίας των 14 ημερολογιακών ημερων. Ο καταναλωτής επιβαρύνεται
μόνο με το άμεσο κόστος επιστροφής των αγαθών.

Ο καταναλωτής ευθύνεται για τυχόν μείωση της αξίας των αγαθών μόνο ως αποτέλεσμα της διαχείρισης
των αγαθών άλλης πλην εκείνης που είναι αναγκαία για την διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών
και της λειτουργίας των αγαθών.
 
Σε περίπτωση άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης από τον καταναλωτή η E-Gate
επιστρέφει την αξία των προιόντων και όχι την αξία των μεταφορικών τα όποια επιβαρύνουν τον τελικό καταναλωτή.
Επίσης,η E-Gate δεν απαιτείται να επιστρέψει πρόσθετες δαπάνες παράδοσης, εάν ο καταναλωτής ρητώς είχε επιλέξει
τρόπο παράδοσης άλλο από τον φθηνότερο τυποποιημένο τρόπο παράδοσης που προσφέρει η E-Gate.

Εξαίρεση από το δικαίωμα υπαναχώρησης αποτελούν αγαθά κατόπιν ειδικής παραγγελίας που
κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή ή σαφώς εξατομικευμένων.

 
Προκειμένου να επιστρέψετε το προϊόν σας παρακαλούμε συμπληρώστε τη σχετική
«Φόρμα Επιστροφής» πατώντας εδώ
 
Για να γίνει επιστροφή περίπτωσης DOA θα πρέπει το προϊόν να συνοδεύεται από το αντίγραφο
του«Παραστατικού Αγοράς», να είναι σε άρτια κατάσταση και συνοδευόμενο με όλα τα παρελκόμενα, να
είναι εντός της προβλεπόμενης διάρκειας DOA από τον κατασκευαστή και να συνοδεύεται από αναλυτική
περιγραφή του προβλήματος κατά την συμπλήρωση της Φόρμας Επιστροφών. Σε περιπτώσεις όπου
απαιτείται από τον κατασκευαστή να έχει προηγηθεί η διάγνωση βλάβης και έγκριση αντικατάστασης από
εξουσιοδοτημένο Service Center πριν την έναρξη της διαδικασίας DOA, η τελευταία θα γίνεται δεκτή
εφόσον έχει προηγηθεί η σχετική έγκριση του Service Center. Σημειώνεται ότι η διαδικασία DOA
ενδέχεται να υπόκειται υπό την έγκριση του κατασκευαστή μετά την παραλαβή του στην εταιρεία μας.
 
Κατά την πώληση, η E-Gate οφείλει να ενημερώνει τον καταναλωτή για την πιθανή διάρκεια ζωής του
προϊόντος. Πιθανή διάρκεια ζωης του προϊόντος είναι ο εύλογα αναμενόμενος χρόνος κατά τον οποίο το
προϊόν θα μπορεί να χρησιμοποιείται σύμφωνα με τον προορισμό του, έστω και έπειτα από επισκευή ή
αντικατάσταση ανταλλακτικών, ωσότου η φθορά από την τακτική χρήση καταστήσει το προϊόν άχρηστο ή
την περαιτέρω χρήση του οικονομικά ασύμφορη.
Η ενημέρωση του καταναλωτή από τον προμηθευτή για την πιθανή διαρκεια ζωής του προϊόντος γίνεται
με οποιοδήποτε πρόσφορο τρόπο, όπως με σχετική αναγραφή στο έντυπο οδηγιών χρήσης ή εγγύησης, Η
απόδειξη της ενημέρωσης αυτής βαρύνει τον προμηθευτή.
 
Αν ο απαιτούμενος χρόνος επισκευής υπερβαίνει τις δεκαπέντε (15) εργάσιμες ημέρες, ο καταναλωτής
δικαιούται να ζητήσει την προσωρινή αντικατάσταση του προϊόντος για όσο χρόνο διαρκεί η επισκευή.
 
Επιπλέον, μπορείτε να επικοινωνήσετε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών (support@e-gate.gr) στο
τηλέφωνο 801 500 8888 (211.1.800.800 για κλήσεις από κινητά) από Δευτέρα έως Παρασκευή
9:00-18:00 (εκτός αργιών) για πληροφορίες.

Αποστολή: η αποστολή του προς επιστροφή προϊόντος καθώς τα έξοδα μεταφοράς επιβαρύνουν εσάς.
Μόνο σε περίπτωση που το προϊόν είναι διαφορετικό από αυτό που παραγγείλατε τα έξοδα μεταφοράς
καλύπτονται από την εταιρεία.

Η όποια αντικατάσταση ή πίστωση γίνεται μόνο μετά την παραλαβή του στο κατάστημα της
www.e-gate.gr και αφού ελεγχθεί και διαπιστωθεί ότι μετά τον έλεγχο ότι υπόκειται σε διαδικασία
αντικατάστασης ή πίστωσης.